Χαζαράκης Αλκαίος

ΑΛΚΑΙΟΣ ΧΑΖΑΡΑΚΗΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1966. Η μητέρα μου κατάγεται από την Χαλκίδα. Σπούδασα Βιομηχανικό Σχεδιασμό στην Περούτζια της Ιταλίας και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου με Master στην DOMUS ACADEMY του Μιλάνο με υποτροφία του ΕΟΜΜΕΧ.

Δημιουργώ για γνωστές εταιρίες της Ελλάδας και του Εξωτερικού. Έχω σχεδιάσει το stand των χορηγών της Ολυμπιάδας με σημειολογική αναφορά στη φύση και τους νέους χώρους εξυπηρέτησης επιβατών στο λιμάνι του Πειραιά. Έχω εργασθεί, επίσης, ως εκπαιδευτικός στον Ιδιωτικό Τομέα. Είμαι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδας.

Ως εθελοντής στην Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρία, ασχολούμαι, μαζί με την σύντροφό μου, με την φωτογραφία φύσης και την παρατήρηση πτηνών, καθώς και με τη μελέτη υδροβιότοπων κυρίως στην Εύβοια, αλλά και στην υπόλοιπη χώρα. Στο κόμμα των Οικολόγων Πρασίνων έχω διατελέσει μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας και είμαι, εδώ και δύο χρόνια, μέλος του Πανελλαδικού Συμβουλίου. Μοιράζω τον χρόνο διαμονής μου μεταξύ Αθήνας και Βόρειας Εύβοιας.