Μάρας Δημήτρης

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΑΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Γεννήθηκα στον Πειραιά το 1950. Έχω 3 παιδιά και εργάζομαι στην περιοχή της Ερέτριας.

Σπούδασα Βιολογία στο Πανεπιστήμιο του Παρισιού και έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στην Νότια Γαλλία με θέμα «Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη.»

Από το 1990 συμμετείχα στα ψηφοδέλτια των Γάλλων Οικολόγων, σε νομαρχιακές και περιφερειακές εκλογές.

Από το 1995 έως το 2002 ήμουν εκλεγμένος Αντιδήμαρχος στην Γαλλική πόλη Λαβάλ (55.000 κάτοικοι).

Έχω επίσης εκλεγεί, πολλές φορές, Μέλος Δ.Σ. διαφόρων οργανώσεων για την προστασία του περιβάλλοντος.

Απασχολούμαι επαγγελματικά στον Τουρισμό ως στέλεχος Γαλλικής εταιρίας, αλλά είμαι και ο συγγραφέας 2 μυθιστορημάτων που εκδόθηκαν στη Γαλλία, καθώς και εκπαιδευτικών βιβλίων (Animation, Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού) που τυπώθηκαν στην Ελλάδα.

Από το 1999, συμμετέχω ενεργά και μάχομαι στον χώρο της πολιτικής οικολογίας στην Ελλάδα. Στόχος μου σήμερα είναι - χάρις στην εμπειρία που απέκτησα σαν αντιδήμαρχος στην Γαλλία - να βοηθήσω στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της Εύβοιας, μέσα από την δυναμική τοπική ομάδα των Οικολόγων Πρασίνων.