Ζαμπετάκης Γιάννης

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΕΤΑΚΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

Είμαι Χημικός Τροφίμων. Έχω διδάξει ως Λέκτορας στο University of Leeds και σήμερα είμαι Επίκουρος Καθηγητής Χημείας Τροφίμων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μου αρέσει να διδάσκω για την ασφάλεια και την χημεία των τροφίμων, ενώ ερευνητικά ασχολούμαι με το πώς μπορούμε να κάνουμε τα τρόφιμα πιο γευστικά και με αυξημένη διατροφική αξία. «Εξω-ακαδημαϊκά», εκπαιδεύω στελέχη επιχειρήσεων, επιθεωρώ επιχειρήσεις τροφίμων και αρθρογραφώ. Έχω γράψει, με συνεργάτες μου, τρία βιβλία για τα τρόφιμα.

Τον περασμένο Απρίλη, ως μέλος των Ο.Π. και του ΙΤΑΠ, συμμετείχα στην εκδήλωση που κατάφερε να κάνει την τραγωδία του Ασωπού πανευρωπαϊκό θέμα συζήτησης στο Ευρωκοινοβούλιο.

Είμαι μέλος των Ο.Π. με ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε θέματα περιβάλλοντος και τροφίμων, μιας και σε ένα βρώμικο περιβάλλον (π.χ. Μεσσαπία, Στύρα) είναι αδύνατη η παραγωγή ασφαλών τροφίμων ή ακόμα και η ίδια η ζωή μας. Παντρεμένος με 2 παιδιά έχω βάλει στοίχημα να αφήσω στα παιδιά μου ένα καλύτερο περιβάλλον…